Warunki gwarancji

Wszystkie produkty marki Energy4U objęte są 24-miesięcznym okresem gwarancji (dotyczy zasilaczy sieciowych oraz samochodowych). Gwarancja nie obejmuje akcesoriów dołączonych do sprzętu tj. kable zasilające.
Baterie do laptopa marki Energy4U objęte są 12 miesięczną gwarancją producenta. Taka gwarancja daje pewność, że w okresie jej trwania wyminimy akumulator na nowy przy wystąpieniu ponad normalnego jego zużycia lub jakichkolwiek innych ewentualności związanych z niewłaściwą pracą baterii. Każda bateria zaplombowana jest firmowym stickerem E4U. Naruszenie lub usunięcie stickera powoduje utratę gwarancji. Gwarancja obejmuje poprawne działanie baterii oraz zachowanie minimum 60% nominalnej pojemności baterii w okresie jej trwania.

Jeżeli zakupili Państwo produkt od jednego z naszych Partnerów, w celu złożenia reklamacji prosimy o kontakt ze Sprzedawcą.

 


 

Informacje dla Partnerów:

W przypadku reklamacji sprzętu prosimy o kontakt pod adres: info@energy4u.pl

W zgłoszeniu należy podać: nazwę produktu, nr seryjny, nr faktury zakupu.

Po przesłaniu zgłoszenia zostanie nadany numer RMA, z którym należy odesłać do nas reklamowany sprzęt. Czas realizacji reklamacji w przypadku dostępności towaru to zaledwie 2-3 dni!

Reklamowany przedmiot prosimy odesłać lub dostarczyć osobiście na poniższy adres na koszt nadawcy:

MAXCOMP.pl
Dział Reklamacji
RMA XXXX
ul. Rogowska 170A
54-440 Wrocław


Nie przyjmujemy paczek reklamacyjnych wysłanych za pobraniem lub na nasz koszt.
Gwarancja realizowana jest po zwrocie zakupionego produktu z nienaruszonym stickerem. W przypadku wad technicznych produkt wymieniany jest na nowy pod warunkiem jego dostępności. Jeżeli produkt jest niedostępny Partnerowi zostanie wystawiona faktura korygująca na równowartość ceny zakupu produktu.